perjantai 22. maaliskuuta 2013

Hemmottelua huulille

Kärsin etenkin talvisin todella kuivista ja lohkeilevista huulista. Tuntuu inhottavalle ja näyttää myös tylsälle kun huulet täynnä valkoista röpelöä. Iltaisin olen jo pitkään levittänyt aimoannoksen Bepanthenvoidetta suun alueelle ja mieheni usein mainitseekin voiteen mahdollisesta liikakäytöstä, ei mikään kaunein näky ehkä ;) Joku suositteli vähän aikaa sitten huulikuorintaa ja laiskuuttani tilasin sellaisen Lush-kaupasta. Lush ei ollut minulle entuudestaan tuttu, joskus olen jonkin myymälän ohi kulkenut ja kammoksunut mielestäni voimakasta saippuan hajua. Mutta tämä samainen hajukauppa siis tarjosi minulle apua huuliongelmaan.

Nyt olen kuukauden verran käyttänyt tätä kuorintaa ja täytyy sanoa, että koukussa ollaan! Kuorinnan jälkeen huulet ovat todella sileät ja pehmoiset ja imevät Bepantheninkin paremmin. Kuivuutta on vielä ajoittain, mutta ei ollenkaan samassa mittapuussa kuin aiemmin. Suosittelen siis ehdottomasti kuorimaan huulia! Oma versioni on minttua&suklaata ja sitä voi lukeman mukaan myös syödä, hehe hyvä tietää, että kotoa löytyy jotain herkkua jos makeanhimo yllättää ;)


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Mukava kun jätit kommentin! :)